Поради для ефективного спілкування
Ø Комунікативні навички набуваються, а не успадковуються.
Ви навчилися розмовляти, наслідуючи інших, це
навчання ніколи не повинно закінчуватися.
Ø Припустіть, що наступне повідомлення, яке ви відправите,
зрозуміють неправильно.
Тоді ви будете складати інформацію вдумливіше,
прогнозуючи зворотний зв’язок та екзаменувати себе, доки не отримаєте бажаних
результатів.
Ø Не бійтеся, щоб ви висловлюєтеся просто, краще потурбуйтесь про
те, щоб правильно зрозуміли.
Ø У словнику ви можете не знайти значення слова. Ми ж передаємо не
значення, а повідомлення (слова та поведінка), які відображають для людей
значення цих слів.
Ø Люди більше зважають на тон, а не на зміст. Приблизно 90% з того, що
ви передаєте, сприймається завдяки тону вашого голосу та рухами вашого тіла.
Ø Коли люди разом, вони спілкуються. Ви не можете не
спілкуватися!
Ø 87% інформації можна отримати, поглянувши у вічі
співрозмовникові. Якщо ваші слова суперечать вчинкам, ваш співрозмовник
повірить останнім.
Ø Спілкування – це складний поведінковий, динамічний та
змінний процес. Це не просто обмін словами, як вважає більшість людей.
Ви багато можете зробити неправильно, багато чого можете не помітити, якщо
вчасно не розумієте цього.
|